הגשת הבקשה








הגשת בקשות העברה במערכת תתאפשר בתאריכים 1.7.2021-20.6.2021.
יש לצרף לבקשת ההעברה את המסמכים המפורטים מטה:
- טופס בקשת העברה חתום בידי מנהל/ת בית הספר ממנו מבקשים לעבור
- 2 תעודת לימודים אחרונות (מחצית וסוף שנה)
- צילום 2 תעודות הזהות של ההורים עם כתובת מעודכנת וספחים פתוחים
- צילום חשבון ארנונה עדכני
במקרה של הורים עצמאיים (רווק/ה, גרוש/ה, פרוד/ה, אלמן/ה) יש לצרף כתב הצהרה והתחייבות ומסמכים המעידים על אפוטרופסות או על הסכמת ההורה הנוסף.
לתשומת לבכם: תלמידים המבקשים לעבור לעירוני א' (מגמות אמנות) או לעירוני ה' (כיתות מופת), יפנו בנוסף ישירות לבית הספר המבוקש ויתאמו מיונים.
בין התאריכים 15.7.-22.7 תיפתח מערכת הרישום והשיבוץ ותאפשר הגשת בקשות חריגות בלבד.
בקשות אלו יידונו על בסיס מקום פנוי בלבד, תשובות יפורסמו במערכת בסוף אוגוסט.