הגשת הבקשה
הגשת בקשות העברה במערכת תתאפשר בתאריכים 20-27.6.2024.
יש לצרף את המסמכים המפורטים מטה:
- טופס בקשת העברה חתום בידי מנהל/ת בית הספר ממנו מבקשים לעבור. את טופס הבקשה יש לקבל במזכירות בית ספרכם.
- 2 תעודת לימודים אחרונות (מחצית וסוף שנה)
- צילום 2 תעודות הזהות של ההורים עם כתובת מעודכנת וספחים פתוחים
במקרה של הורים עצמאיים (רווק/ה, גרוש/ה, פרוד/ה) יש לצרף כתב הצהרה והתחייבות ומסמכים המעידים על אפוטרופסות או על הסכמת ההורה הנוסף.
לתשומת לבכם: תלמידים המבקשים לעבור לעירוני א' (מגמות אמנות) או לעירוני ה' (כיתות מופת), יפנו בנוסף ישירות לבית הספר המבוקש ויתאמו מיונים.
בין התאריכים 15-21.8.2024 תיפתח מערכת הרישום והשיבוץ ותאפשר הגשת בקשות חריגות בלבד.
בקשות אלו יידונו על בסיס מקום פנוי בלבד, תשובות יפורסמו במערכת ב-10 בספטמבר.