תחבורה ציבורית

רשת של תחבורה ציבורית יעילה ומהירה היא המרכיב הבסיסי והשוויוני ביותר להתניידות בעיר. לכן, עיריית תל אביב-יפו פועלת בעקביות ובהתמדה להרחבה ולשיפור השירות של התחבורה הציבורית בעיר, בשיתוף עם משרד התחבורה ועם חברות האוטובוסים. יחד עם זאת, חשוב לציין שמשרד התחבורה הוא בעל הסמכות בנושאי תחבורה ציבורית במטרופולין תל אביב.

בשנת 2018 הקימה עיריית תל אביב-יפו את היחידה לתחבורה ציבורית באגף התנועה, האחראית על ריכוז ותיאום התחומים הקשורים למערכות התחבורה הציבורית בתחום תל אביב-יפו אל מול גופים חוץ עירוניים כגון: משרד התחבורה, נת"ע, משרדי ממשלה וגורמים נוספים אחרים.
היחידה פועלת להבטחת שירות התחבורה הציבורית המיטבי לתושבי ומבקרי העיר, תוך תיאום מיטבי בין כל הגורמים והגופים הציבוריים והפרטיים.
למידע נוסף בנוגע לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ניתן לפנות למרכז הארצי לתחבורה ציבורית בטלפון 8787* או באמצעות אתר האינטרנט של מרכז המידע.


צילום: גיא יחיאלי

תשלום בטלפון הנייד על נסיעה בתחבורה הציבורית

לצד כרטיס הרב-קו, כיום אפשר לשלם עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית באמצעות הטלפון הנייד, בעזרת אחת מארבע האפליקציות החדשות:

​למידע נוסף: https://pti.org.il/chargeApp

טעינה עצמית של רב-קו

החל ב-21.12.2018 טעינה של כרטיס הרב-קו האישי ברחבי גוש דן נעשית באופן עצמאי בלבד, באחת מעמדות הטעינה הפזורות ברחבי העיר או באופן מקוון באתר רב-קו אונליין או באתר הופאון. האפשרות לטעון את כרטיס הרב-קו אצל נהגי האוטובוס וכן רכישת כרטיס הנסיעה דרכם, בוטלה. זאת, במטרה למנוע עיכובים בזמני ההגעה של האוטובוסים והסחות דעת של הנהגים למען שיפור הבטיחות והמהירות של הנסיעה.

הזמנת כרטיס רב-קו חדש ניתן לבצע באתר רב קו אונליין או באתר הופאון.  

נוסעים שאין ברשותם כרטיס רב-קו טעון בעת הנסיעה יוכלו לרכוש מהנהג כרטיס רב-קו אנונימי טעון לנסיעה חד פעמית.

שימו לב: אזרחים ותיקים יוכלו להמשיך ולרכוש כרטיסי נסיעה בודד (כרטיס נייר) מהנהג.

 

מידע נוסף באתר משרד התחבורה >>

עוד בנושא

  • {{ item['summary'].Value != "" && fp.displayDescription == 'True' ? fp.commonFunc.TruncateString(item['Title'].Value, 35) : item['Title'].Value}}

    {{ fp.commonFunc.TruncateString(item['summary'].Value, 85) }}

    פרטים נוספים

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }} {{ item.extension1.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension1.Value : '' }}

{{ item.phone2.Value }} {{ item.extension2.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension2.Value : '' }}

{{ item.phone3.Value }} {{ item.extension3.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension3.Value : '' }}

{{ item.phone4.Value }} {{ item.extension4.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension4.Value : '' }}

{{ item.phone5.Value }} {{ item.extension5.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension5.Value : '' }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

פקס:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

כתובת:

{{ item.FullAdress.Value }}

קישורים:

{{ note.LinkTitle.Value }}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים:

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }} {{ item.extension1.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension1.Value : '' }}

{{ item.phone2.Value }} {{ item.extension2.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension2.Value : '' }}

{{ item.phone3.Value }} {{ item.extension3.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension3.Value : '' }}

{{ item.phone4.Value }} {{ item.extension4.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension4.Value : '' }}

{{ item.phone5.Value }} {{ item.extension5.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension5.Value : '' }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

פקס:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

כתובת:

{{ item.FullAdress.Value }}

קישורים:

{{ note.LinkTitle.Value }}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים: