SRV_ADD:[03] Version- [1.5.0.0] TlvLayoutInnerPage

דיגיתל

{{ lwi.linksClient.title }}

מהו כרטיס העיר דיגיתֵל?

 
 
כרטיס העיר דיגיתֵל הוא כרטיס התושב החדש, המציע הטבות ומידע אישי, בהתאם לתחומי העניין שלך.
ההרשמה לכרטיס העיר דיגיתֵל והנפקת כרטיס התושב החדש, הינן ללא עלות.
לסרטון - איך מצטרפים לדיגיתֵל?

מי יכול להצטרף לדיגיתֵל?

  1. תושבי העיר תל-אביב-יפו (שכתובתם המעודכנת במרשם האוכלוסין היא בעיר תל-אביב-יפו), אשר מלאו להם 13.
  2. תושבים שאינם רשומים במרשם האוכלוסין כמתגוררים בעיר, אך רשומים כמחזיקים בנכס בעיר, זכאים להצטרף לקבלת שירותי המידע בלבד.

מה מקבלים בהצטרפות לדיגיתֵל?

  • מתנת הצטרפות אחת לבחירה מתוך מגוון מתנות בתחומי התרבות, הספורט והפנאי
  • הנחות קבועות ושוטפות במוסדות התרבות, הספורט והפנאי העירוניים
  • אזור אישי באתר האינטרנט העירוני, ובו שירותים מקוונים ומידע מותאם אישית
  • קבלת עדכונים בדוא"ל וב-SMS  על כל מה שקורה בעיר, בהתאם לתחומי העניין האישיים שלך (אירועי תרבות, אמנות ומוסיקה, פעילויות לילדים, ספורט, ועוד), וכן עדכונים בזמן אמת על מה שקורה בסביבתך הקרובה (שיפוצי וחסימות רחובות, חירום, אירועים קהילתיים ועוד).

איך מצטרפים לדיגיתֵל?

 

הצטרפות באינטרנט

 

1. ניתן להירשם לכרטיס העיר דיגיתל באמצעות טופס מקוון. לאחר מילוי פרטים אישיים, ישלח אליכם בדואר האלקטרוני שמילאתם קישור לאישור הרישום. בתיבת דואר של Gmail - יש לבדוק בלשונית "קידום מכירות" - Promotions
2. לאחר האישור, יצרו עמכם קשר במהלך החודש כדי לתאם הגעת שליח לביתכם למסירת כרטיס העיר דיגיתל, במועד שנוח לכם. (שימו לב - עקב עומס הנרשמים החדשים, יתכנו עיכובים בחברת השליחויות. עמכם הסליחה).
3. האזור האישי שלכם בעירייה יופעל בתוך 24 שעות ממועד קבלת הכרטיס.
* השירות מגיל 16 בלבד.
* השירות מיועד לתושבים זכאים אשר כתובתם המעודכנת במרשם האוכלוסין היא בתל-אביב-יפו.
* השירות מיועד לתושבים אשר טרם נרשמו לדיגיתל באחת מנקודות הרישום העירוניות.

 

הצטרפות באחת מנקודות הרישום 

 

  1. כדי להירשם יש צורך בהגעה חד פעמית לאחת מנקודות הרישום העירוניות, עם תעודה מזהה (תעודת זהות, רישיון נהיגה בתוקף או דרכון בתוקף), ולהירשם אצל נציג השירות. הזיהוי האישי נועד להגן על פרטיותך ועל המידע האישי שיוצג לך בעתיד. תושבים חדשים יוכלו להירשם רק לאחר כ-30 ממועד שינוי הכתובת במשרד הפנים.
  2. השלמת הרישום באינטרנט: לאחר הרישום אצל נציג השירות, תישלח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרת, ובה קישור להשלמת תהליך הרישום. שים לב - ללא השלמת שלב זה, לא יישלח אליך הכרטיס.
  3. קבלת הכרטיס: כרטיס התושב ישלח אליך בדואר תוך 21 יום ממועד השלמת הרישום באינטרנט.
    שים לב - אם הכרטיס לא התקבל תוך 21 יום, אנא צור עמנו קשר באמצעים המפורטים מטה.
{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }} {{ item.extension1.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension1.Value : '' }}

{{ item.phone2.Value }} {{ item.extension2.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension2.Value : '' }}

{{ item.phone3.Value }} {{ item.extension3.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension3.Value : '' }}

{{ item.phone4.Value }} {{ item.extension4.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension4.Value : '' }}

{{ item.phone5.Value }} {{ item.extension5.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension5.Value : '' }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

פקס:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

כתובת:

{{ item.FullAdress.Value }}

קישורים:

{{ note.LinkTitle.Value }}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים: