בקשה לקבלת רישיון שילוט

בחינת בקשות לשילוט ואישורן מצויים תחת סמכותה של הוועדה המקצועית לשילוט (להלן: "ועדת השילוט") שמינה ראש העירייה מתוקף סמכותו בחוק עזר שילוט תל אביב-יפו. בראשות הוועדה המשנה למנכ"ל העירייה וחברים בה נציגי אדריכל העיר, השירות המשפטי, מחלקת השילוט, יחידות הפיקוח ודוברות העירייה. 

הצבת שילוט כפופה לקבלת רישיון מוועדת השילוט ותשלום אגרת השילוט כחוק, זאת לרבות בכל מקרה של שינוי, החלפה או חידוש של שילוט קיים. אין להציב שילוט טרם קבלת רישיון להצבתו.

מסמכים נדרשים

  1. טופס בקשה​ הכולל את פרטי מבקש השלט ואת  פרטי השלט המבוקש, סוגו (כמפורט בפרקי ההנחיות), תוכנו, מיקומו ואופן הצבתו
  2. צילום עדכני של חזית המבנה או המקום, שבהם מבוקש השלט
  3. הדמיה או המחשה של השילוט המבוקש על רקע צילום המבנה או המקום
  4. אישור בכתב מאת נציגות בעלי זכויות בכל מקרה של הצבת שילוט בתחום חלקי מבנה או קרקע משותפים, לרבות אסמכתה לזיהוי הגורם המאשר
  5. מסמכים נוספים המתחייבים מסוג הבקשה, מפורטים בהמשך החוברת, בפרק ההנחיות הרלוונטי
  6. במתחמים ייחודיים כגון בית עסק הנכלל במתחם מסחרי המנוהל על ידי חברה משותפת וכן בקניונים, מרכזים מסחריים ובמתחמי בילוי – נדרש אישור הנהלת המקום בכתב על גבי טופס הבקשה
  7. כל מסמך נוסף שוועדת השילוט תמצא לנכון לדרוש על מנת לאפשר בחינת הבקשה, כגון רישיון עסק, היתר בנייה, שרטוט  תכנוני וכדומה

קבלת הרישיון

לאחר אישור הוועדה המקצועית לשילוט וקביעת תנאי הרישיון יקבלו המבקשת או המבקש את רישיון השילוט ובכפוף לביקורת נציגי מחלקת השילוט בכתובת הבקשה - יופק שובר אגרת שילוט לתשלום.

  1. ​רישיון השילוט יהיה בתוקף רק לאחר תשלום אגרת השילוט והטבעת חותמת הקופה המאשרת את תשלום האגרה. אין להציב שילוט ללא רישיון שילוט תקף
  2. התקנת השלט תתבצע רק לאחר הסרת השילוט הקיים או כל שלט קודם שאינו כלול ברישיון, לרבות ארגזי תאורה ואביזרים נלווים וטיפול בקיר ובסביבתו כנדרש בחוק

תוקף הרישיון

  1. ​רישיון לשלט יפוג ב-31 בדצמבר של השנה שבה הוא ניתן, אלא אם צוין ברישיון מועד אחר
  2. במקרה ושילוט, שאושרה הצבתו, לא הותקן בפועל, רישיון השילוט יפקע לאחר 3 חודשים ממועד מתן הרישיון במקרה של שילוט בית עסק, ו-6 חודשים ממועד מתן הרישיון במקרה של שילוט פרסומי

{{ fli.linksClient.title }}

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.Manager.Caption}}:

{{item.Manager_position.Caption}}:

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }}

{{item.phone2.Caption}}:

{{ item.phone2.Value }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.calculatedFax.Caption}}:

{{item.FullAdress.Caption}}:

{{item.addresscomments.Caption}}:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.Website.Caption}}:

{{item.DirectForm.Caption}}:

{{item.longURL.Caption}}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים:

{{item.AccessibilityCoordinator.Caption}}:

{{item.CoordinatorPhone.Caption}}:

{{item.CoordinatorEmail.Caption}}:

{{item.Accessibility.Caption}}:

{{item.accessibilitysetting.Caption}}:

{{item.AccessibilityNotes.Caption}}:

חזרה לתחילת העמוד