בקשה לרישיון שילוט ואגרות

ההנחיות להצבת שילוט בעיר נגזרות מחוק העזר לתל-אביב-יפו (שילוט), התשנ"ג-1992, ומטרתן לקבוע עקרונות והוראות להצבת שילוט שיבטיחו:
  • ​גישה שוויונית ואחידה בהצבת שילוט תוך איזון בין צורכי המפרסמים לרווחת הציבור.
  • התאמה למדיניות חזות העיר ולהוראות התכנון הנדרשות בחוק.
  • בחינת ההשלכות התכנוניות והסביבתיות בכל בקשה לשילוט והתאמה עיצובית לשילוט קיים.
  • שמירה על כללי בטיחות למען שלום הציבור.
הצבת שילוט כפופה לקבלת רישיון מוועדת השילוט ותשלום אגרת השילוט כחוק, זאת לרבות בכל מקרה של שינוי, החלפה או חידוש של שילוט קיים. אין להציב שילוט טרם קבלת רישיון להצבתו. הצבת שילוט ללא רישיון שילוט אינה פוטרת את בעליו מתשלום אגרות השילוט הקבועות בחוק.

 

 

 

{{ fli.linksClient.title }}

 

תעריפי אגרות שילוט

התעריפים להצבת שילוט על סוגיו השונים מפורטים בתוספת ל-חוק העזר לתל אביב-יפו (שילוט), התשנ"ג – 1992. כמו כן, מצורפים תעריפי אגרות השילוט המעודכנים לינואר 2024. התעריפים מתעדכנים בצמוד למדד.​

שימו לב:
  • ​תינתן הנחה של 10% למשלמים "אגרת רישיון למודעה" מראש לשנה.
  • שילוט שיוצג ללא רישיון, יחויב באגרת שילוט כדין לכל אורך תקופת הצבתו ועד להסרתו.
  • הנחת תשלום מראש תינתן בתנאי שהמודעה תוצב במשך 12 חודשים מלאים. אם המודעה תוסר במהלך השנה, תתבטל ההנחה.
  • אגרת השילוט תחושב מתאריך 1 בינואר של השנה הקלנדרית, אלא אם הוכח אחרת על ידי מציב השלט.
  • הסרת שלט במהלך השנה - מחויבת במתן הודעה בכתב למחלקת השילוט לצורך עריכת ביקורת ולצורך התחשבנות והחזרת אגרה אם מציג השלט זכאי לכך.
  • הוצב או הוסר שלט (לא מודעה) במהלך שנה קלנדרית, תחושב אגרת השילוט באופן יחסי לתקופת הצבתו בפועל. התעריף לחודש הוא  בשיעור של 10% משיעור האגרה השנתית. התעריף לשנה לא יעלה על 100% משיעור האגרה השנתית. 

החזר עבור אגרות לרישיון שילוט

יתרת זכות שתיווצר לבעלי עסקים בגין אגרת שילוט תופחת מהחיוב בשנה העוקבת. בעלי עסקים שמעוניינים לקבל החזר כספי ושלא קיימת להם אפשרות להפחתה מחיוב עוקב, יכולים להגיש פנייה מקוונת באתר העירייה.​

לבירורים נוספים בנושא קבלת ההחזר ניתן לפנות לאגף לגביית אגרות ודמי שירותים באמצעות פנייה למוקד השירות הטלפוני של האגף בהתאם לשעות המענה המפורטות מטה.​

{{ fli.linksClient.title }}

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.Manager.Caption}}:

{{item.Manager_position.Caption}}:

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }}

{{item.phone2.Caption}}:

{{ item.phone2.Value }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.calculatedFax.Caption}}:

{{item.FullAdress.Caption}}:

{{item.addresscomments.Caption}}:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.Website.Caption}}:

{{item.DirectForm.Caption}}:

{{item.longURL.Caption}}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים:

{{item.AccessibilityCoordinator.Caption}}:

{{item.CoordinatorPhone.Caption}}:

{{item.CoordinatorEmail.Caption}}:

{{item.Accessibility.Caption}}:

{{item.accessibilitysetting.Caption}}:

{{item.AccessibilityNotes.Caption}}:

חזרה לתחילת העמוד