בשיתוף משרד החינוך, מובילה תל אביב-יפו עיצוב של מרחבי למידה אחרים בעיר, המקדמים למידה בהלימה לעקרונות הפדגוגיה של המאה ה-21. המטרה היא פריצת דרך פדגוגית, תוך שינוי המרחב הבית-ספרי, פרדיגמות ומבנים חינוכיים קיימים, אקלים בית הספר, ניהול הלמידה, תוכניות הלימוד, הפיתוח המקצועי, המדידה וההערכה.
כל כיתות א'-ב' בעיר עוצבו מחדש לקראת שנת הלימודים הקרובה, וכן נבנו מרחבים נוספים כגון מעבדות מייקרים, מרחבים רב-חושיים, מרחבי למידה רב תכליתיים ועוד. כדי לתמוך במהלך זה, יצרנו בעיר מסגרות לפיתוח מקצועי הנקראות "מחשבים מסלול מחדש", כדי ללמד את המורים איך ללמד אחרת במרחבים הללו. כיום אנו מפתחים קהילה עירונית של מורים מובילים, שיחקרו, יפתחו ויובילו למידה חדשנית ופורצת דרך במערכת החינוך העירונית.