הפקל - קל לתושבים להפיק פעילות

בדף זה:

רציתם להפיק אירוע בקהילה שלכם - מעכשיו ממש קל לעשות את זה:

1. חושבים על רעיון לפעילות.

2. מבקשים מהעירייה אישור לפעילות במרחב הציבורי.

3. מקבלים ציוד דרוש מהמרכז הקהילתי ושולחים הזמנות לשכנים.

עיריית תל-אביב-יפו מאפשרת לקיים במרחב הציבורי של העיר אירועים פתוחים לציבור הרחב, שאינם למטרת רווח, בכפוף לאישור עקרוני של המשנה למנכ"ל העירייה ובהתאם להוראות חוק עזר לתל-אביב-יפו (שמירת הסדר והניקיון, תשמ"ד – 1984).
אם האירוע אינו דורש רישוי, כאן אתם התושבים ובעלי העסקים המקומיים, תוכלו לקבל את הכלים הנחוצים לצורך קיום אירוע קהילתי מוצלח באופן עצמאי: טיפים וכלים שיווקיים, מידע מקיף אודות האישורים הנחוצים, וחיבור למרכז הקהילתי הקרוב לביתכם לצורך השאלת ציוד לאירוע.

רעיונות לפעילויות

אילו אירועים אפשר לעשות בקהילה? למשל, ערב קריאה, מסיבת חצר, מפגש תושבים, סדנת יצירה אמנותית, קבלת שבת, ארוחת חג משותפת, שירה בציבור, הרקדה, שוק קחתן, טאי צ'י מודרך. 

יש לכם רעיון אחר? אתם יכולים להתייעץ עם אנשי המרכזים הקהילתיים- פרטי הקשר מופיעים מטה.
תוכלו לשתף אותנו גם אחרי האירוע, ואנו נעלה תמונות, נפרסם את האירוע שלכם וניידע את כל השכונה.

אז איך מתחילים?

  • חושבים על רעיון מדליק לאירוע קהילתי (מומלץ להתחיל את היוזמה עם עוד שותפים).
  • מבקשים מהעירייה אישור לפעילות במרחב הקהילתי ופועלים על פי ההנחיות באתר העירוני - כדי שאם יגיע פקח תוכלו להראות לו את האישור ולהמשיך לחגוג.
  • דואגים לציוד המתאים. 
  • מזמינים את השכנים.

חשוב לדעת - הפעילות מיועדת לכ-50 איש, ללא התחברות לחשמל וללא מתקנים שגובהם עולה על 2 מטר.

  • {{ item['summary'].Value != "" && fp.displayDescription == 'True' ? fp.commonFunc.TruncateString(item['Title'].Value, 35) : item['Title'].Value}}

    {{ fp.commonFunc.TruncateString(item['summary'].Value, 85) }}

    פרטים נוספים

קיבלתם אישור לקיים אירוע במרחב הקהילתי? נהדר, בואו נמשיך

באישור מופיעים פרטי הקשר למחלקת רישוי עסקים, כדי שתוכלו לבדוק אם האירוע טעון רישוי או לא.

האירוע טעון רישוי? ממשק זה אינו רלוונטי עבורכם, ועליכם לפנות לגורמים הנדרשים על פי תנאי הרישוי.
באפשרותכם לפנות למינהל קהילה, לאגף הקרוב לביתכם, כדי לבדוק היתכנות לשיתוף פעולה עם העירייה.
לפירוט נוסף אנא היכנסו לדף הבא: הנחיות לקיום אירוע במרחב הציבורי.

האירוע אינו טעון רישוי? ממשיכים לשלב הבא

אז יש לכם רעיון, יש שותפים, יש לכם את האישורים המתאימים - כל מה שנאשר זה לדאוג לשיווק האירוע ולציוד המתאים.

כך תשווקו את האירוע

הזמנה

לשירותכם, שמונה תבניות גרפיות של הזמנות לאירועים, לצורך הכנת עלון פרסומי. הזינו את פרטי האירוע שלכם ושמרו את הקובץ.

{{ im.imageGalleryClient.title }}

דרכי הפצה

  • תוכלו להדביק או לחלק בבתי השכנים את ההזמנה או את הכרזה שהדפסתם.
  • ניתן להפיץ את ההזמנה לכל תושבי השכונה בקבוצות וואטסאפ משותפות, וכן בקבוצות וואטסאפ של הורים, כיתות לימוד או הנהגה מקומית.
  • אפשר לפתוח גם אירוע בפייסבוק (כולל תיאור האירוע) ולפרסם בקבוצת הפייסבוק השכונתית. כמובן, שאפשר גם לעשות שימוש ברשתות חברתיות נוספות, כמו אינסטגרם.

השאלת ציוד - קרוב לבית

זקוקים לציוד לטובת האירוע - שולחנות, כיסאות, מחצלות, משחקי חצר או בידורית? אתם יכולים לשאול פריטים מאחד משלושת המרכזים הקהילתיים המופיעים בטבלה, בהתאם למלאי הקיים.

בעת הפנייה למרכז הקהילתי, עליכם לצרף את אישור השימוש במרחב הציבורי שקיבלתם מהמשנה למנכ"ל העירייה.
רשימת ציוד הניתן להשאלה: מחצלות, בידורית נטענת עם מיקרופון, שולחנות מתקפלים, כיסאות פלסטיק, ערכה למשחקי חצר.

{{ tab.tablesClient.title }}

סינון עבור טבלת "{{ tab.tablesClient.title }}"
  • מסנן לפי שדה {{ filter.Name }}. לפתיחת המסנן יש ללחוץ Enter, המעבר בין האפשרויות מתבצע בעזרת Tab ולחיצת Enter לבחירה. לסגירה יש ללחוץ Esc.

    {{ filter.Name }}:

חיפוש
{{ tab.tablesClient.title }}
{{ header.Caption }}  

חשוב לזכור

כשאתם עורכים אירוע במרחב הציבורי - כיף לכם ולכל המשתתפים, אבל יש אנשים אחרים שאולי קצת פחות ישמחו, וחשוב להתחשב גם בהם.
כדי שהאירועים יעברו בהנאה ובהצלחה לכולם, חשוב לשים לב ל:

תקנות רעש

וחשוב לא פחות - להשאיר את המרחב נקי.

{{ pb.phoneBookClient.title }}
{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }} {{ item.extension1.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension1.Value : '' }}

{{ item.phone2.Value }} {{ item.extension2.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension2.Value : '' }}

{{ item.phone3.Value }} {{ item.extension3.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension3.Value : '' }}

{{ item.phone4.Value }} {{ item.extension4.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension4.Value : '' }}

{{ item.phone5.Value }} {{ item.extension5.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension5.Value : '' }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

פקס:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

כתובת:

{{ item.FullAdress.Value }}

קישורים:

{{ note.LinkTitle.Value }}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים: