רישוי עסקים

מערכת רישוי עסקים מקוון

 
 

אגף רישוי עסקים השיק שירות ראשון מסוגו בישראל אשר מאפשר לכלל בעלי העסקים - חדשים וקיימים - לנהל באמצעות האתר העירוני את כל הליך הבקשה לרישיון עסק, בשקיפות מלאה ובצמצום לוחות זמנים לטיפול. 

השירות פועל בכל שעות היממה ומאפשר קליטת מסמכים, הזנת תכניות תקינות, מתן שירותים מרחוק ושקיפות מלאה, תוך צמצום לוחות הזמנים, תשלום אגרה וקבלת אישור הגשה.

המערכת החדשה לרישוי מקוון מאפשרת ייעול וקיצור הליכי רישוי וקליטת בקשות באופן דיגיטלי.

ההגשה המקוונת מאפשרת לבעל העסק להגיש את הבקשה ולצפות בסטטוס ובאופן טיפול עורך התכנית שמעסיק בבקשתו, באופן מקוון. בנוסף, כלל המסמכים הקשורים לבקשתו נמצאים לשירותו בכל רגע נתון.

החל ב-1 ליוני 2018 הבקשות מתקבלות באופן מקוון בלבד. 

המערכת מיועדת לשימושם של בעלי עסקים ובעלי עניין מטעמם, כגון שותפים, ועורכי תכניות העובדים בשירות בעלי עסקים.

ניתן לצפות בסרטון קצר המציג את המערכת החדשה כאן.


הנחיות לבעל העסק לפתיחת בקשה מקוונת

שלב א' - רישום באתר רישוי מקוון (משתמש חדש)  ויצירת שם משתמש וסיסמא (בעל העסק בלבד)

לאחר מכן תשלח לבעל העסק הודעה לאימות הנתונים לטלפון הנייד שברשותו.
*הרישום הינו חד פעמי ופרמטרים אלו ישמשו אתכם בכל כניסה עתידית למערכת.
למערכת רישום מקוון באתר

שלב ב' - פתיחת בקשה למידע מוקדם

בעל העסק ימלא את פרטיו האישיים ופרטי העסק (כתובת, סוג העסק וכדומה).
למערכת בקשה מקוונת למידע מוקדם

שלב ג' - פתיחת בקשה מקוונת במערכת רישוי עסקים מקוון

לאחר שאישר את ההודעה שקיבל לטלפון הנייד ואומתו הנתונים, יכנס בעל העסק כמשתמש רשום ויפתח הגשה מקוונת חדשה.
בשלב זה תופיע בקשת המידע המוקדם שפתח קודם לכן, ויוצגו כל הפרטים האישיים ופרטי העסק. ואז עם הקלדת סיסמה שמופיע בטלפון הנייד מגיעים למסך הזה

שלב ד' - בחירת העסק במקום
על בעל העסק לבחור את העסק מהרשימה. במקרים בהם העסק חדש ולא היה עסק לפניו או לחילופין לא מצא את העסק אותו מחליף, עליו לציין את הסיבה לאי בחירת עסק קודם.
שלב ה' - בחירת בעלי עניין
בשלב זה בעל העסק ממלא את פרטי בעלי העניין (שותפים, חברה בע"מ וכדומה) וכמו כן, בוחר את עורך התכנית
חשוב לציין! כי במקרה של החלפת בעלים – אין צורך במעורבות עורך תכנית ובעל העסק יכול בעצמו לסיים את הליך ההגשה.
שלב ו' - מוצגים
סריקת והגשת המסמכים הרלוונטיים על ידי בעל העסק (תעודת זהות, הסכם שכירות וכדומה) ועל ידי עורך התכנית (במידה ונדרש) יוגשו תכנית עסק ואישורים נוספים.
שלב ז' - תשלום אגרה
תשלום בגין המהויות שנבחרו לבקשה על פי תעריף עדכני של רישוי עסקים– ניתן יהיה לשלם דרך אתר האינטרנט.
שלב ח' ואחרון - אישור הגשה
במידה שכל הפרטים מולאו נכון וכל המסמכים/תכניות הועברו כראוי, יקבל בעל העסק אישור הגשה והבקשה תעבור לאגף רישוי עסקים לבדיקת תקינות הגשה על ידי מתאמת רישוי. במידה וההגשה תוגש על פי הדרישות – תפתח בקשה במערכת וישלח לבעל העסק וכל בעלי העניין הודעה על פתיחת הבקשה שתכלול את מספר הרישוי. בשלב זה תועבר הבקשה לתחנות הרישוי לבדיקה וטיפול  לצורך מתן רישיון.

כניסה למערכת רישוי עסקים מקוון >>

הנחיות לעורך התכנית

כדי להתחבר למערכת יש להנפיק כרטיס חכם (באמצעות אחת החברות שפרטיהן מופיעים מטה) ולהירשם למערכת על ידי עיריית תל אביב-יפו באופן חד פעמי.

1. הנפקת כרטיס חכם - כאן
2. ביצוע רישום מקוון למערכת לאחר הנפקת הכרטיס - על מנת לעבוד במערכת רישוי מקוון של עיריית תל אביב-יפו, יש להירשם למערכת עם הכרטיס החכם אשר ברשותכם.

 

רישום מקוון דרך האינטרנט - לביצוע הרישום יש להנפיק מסמך תעודה ולאחר מכן להירשם  בטופס הרישום.

להפקת מסמך התעודה שנדרש לצרף בעת הרישום מצורף סרטון הדרכה: 

שימו לב: רישום למערכת רישוי מקוון באמצעות כרטיס חכם ניתן לבצע יום לאחר הנפקת הכרטיס בלבד.

{{m.First.LinkTitle.Value}}

{{item.LinkTitle.Value}}

{{ tab.tablesClient.title }}

סינון עבור טבלת "{{ tab.tablesClient.title }}"
חיפוש חופשי
או חיפוש לפי קטגוריה:
  • {{ filter.Name }}

    מסנן לפי שדה {{ filter.Name }}. לפתיחת המסנן יש ללחוץ Enter, המעבר בין האפשרויות מתבצע בעזרת Tab ולחיצת Enter לבחירה. לסגירה יש ללחוץ Esc.
{{ tab.tablesClient.title }}
{{ header.Caption }} עמודת מידע
{{ col.Caption }}:
{{ col.Caption }}:
{{ tab.tablesClient.title }}
{{ header.Caption }} עמודת מידע
{{ col.Caption }}:
{{ tab.tablesClient.title }}
{{ header.Caption }} עמודת מידע

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.Manager.Caption}}:

{{item.Manager_position.Caption}}:

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }}

{{item.phone2.Caption}}:

{{ item.phone2.Value }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.calculatedFax.Caption}}:

{{item.FullAdress.Caption}}:

{{item.addresscomments.Caption}}:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.Website.Caption}}:

{{item.DirectForm.Caption}}:

{{item.longURL.Caption}}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים:

{{item.AccessibilityCoordinator.Caption}}:

{{item.CoordinatorPhone.Caption}}:

{{item.CoordinatorEmail.Caption}}:

{{item.Accessibility.Caption}}:

{{item.accessibilitysetting.Caption}}:

{{item.AccessibilityNotes.Caption}}:

חזרה לתחילת העמוד