מערכת רישוי עסקים מקוון

בדף זה:

 
 

אגף רישוי עסקים השיק שירות ראשון מסוגו בישראל אשר מאפשר לכלל בעלי העסקים- חדשים וקיימים, לנהל באמצעות האתר העירוני את כל הליך הבקשה לרישיון עסק בשקיפות מלאה ובצמצום לוחות זמנים לטיפול.
מדובר על שירות הפועל בכל שעות היממה ומאפשר קליטת מסמכים, הזנת תכניות תקינות, מתן שירותים מרחוק, שקיפות מלאה תוך צמצום  לוחות הזמנים, תשלום אגרה וקבלת אישור הגשה.

המערכת החדשה לרישוי מקוון תאפשר ייעול וקיצור הליכי רישוי וקליטת בקשות באופן דיגיטלי.

ההגשה המקוונת מאפשרת לבעל העסק להגיש את הבקשה ולצפות בסטטוס ובאופן טיפול עורך התכנית שמעסיק בבקשתו, באופן מקוון. בנוסף, כלל המסמכים הקשורים לבקשתו נמצאים לשירותו בכל רגע נתון.

החל מ-1 ליוני 2018 הבקשות מתקבלות באופן מקוון בלבד. 

המערכת מיועדת לשימושם של בעלי עסקים ובעלי עניין מטעמם, כגון שותפים, ועורכי תכניות העובדים בשירות בעלי עסקים.

ניתן לצפות בסרטון קצר המציג את המערכת החדשה כאן.

הנחיות לבעל העסק לפתיחת בקשה מקוונת

שלב א' - פתיחת בקשה למידע מוקדם:

בעל העסק ימלא את פרטיו האישיים ופרטי העסק (כתובת, סוג העסק וכדומה).
שלב ב' – רישום באתר רישוי מקוון (משתמש חדש) – ויצירת שם משתמש וסיסמא (בעל העסק בלבד):

לאחר מכן תשלח לבעל העסק הודעה לאימות הנתונים לטלפון הנייד שברשותו.
*הרישום הינו חד פעמי ופרמטרים אלו ישמשו אתכם בכל כניסה עתידית למערכת.
שלב ג' – פתיחת בקשה מקוונת במערכת רישוי עסקים מקוון:

לאחר שאישר את ההודעה שקיבל לטלפון הנייד ואומתו הנתונים, יכנס בעל העסק כמשתמש רשום ויפתח הגשה מקוונת חדשה.
בשלב זה תופיע בקשת המידע המוקדם שפתח קודם לכן, ויוצגו כל הפרטים האישיים ופרטי העסק. ואז עם הקלדת סיסמה שמופיע בטלפון הנייד מגיעים למסך הזה

שלב ד' – בחירת העסק במקום:
על בעל העסק לבחור את העסק מהרשימה. במקרים בהם העסק חדש ולא היה עסק לפניו או לחילופין לא מצא את העסק אותו מחליף, עליו לציין את הסיבה לאי בחירת עסק קודם.
שלב ה' -  בחירת בעלי עניין:
בשלב זה בעל העסק ממלא את פרטי בעלי העניין (שותפים, חברה בע"מ וכדומה) וכמו כן, בוחר את עורך התכנית
חשוב לציין! כי במקרה של החלפת בעלים – אין צורך במעורבות עורך תכנית ובעל העסק יכול בעצמו לסיים את הליך ההגשה.
שלב ו' – מוצגים:
סריקת והגשת המסמכים הרלוונטיים על ידי בעל העסק (תעודת זהות, הסכם שכירות וכדומה) ועל ידי עורך התכנית (במידה ונדרש) יוגשו תכנית עסק ואישורים נוספים.
שלב ז' –תשלום אגרה:
תשלום בגין המהויות שנבחרו לבקשה על פי תעריף עדכני של רישוי עסקים– ניתן יהיה לשלם דרך אתר האינטרנט.
שלב ח' ואחרון – אישור הגשה:
במידה וכל הפרטים מולאו נכון וכל המסמכים/תכניות הועברו כראוי, יקבל בעל העסק אישור הגשה והבקשה תעבור לאגף רישוי עסקים לבדיקת תקינות הגשה על ידי מתאמת רישוי. במידה וההגשה תוגש על פי הדרישות – תפתח בקשה במערכת וישלח לבעל העסק וכל בעלי העניין הודעה על פתיחת הבקשה שתכלול את מספר הרישוי. בשלב זה תועבר הבקשה לתחנות הרישוי לבדיקה וטיפול  לצורך מתן רישיון.

הנחיות לעורך התכנית

כדי ''להתחבר למערכת'' יש להנפיק תחילה כרטיס חכם (באמצעות אחת החברות שפרטיהן מופיעים מטה) ולהירשם למערכת על ידי עיריית תל-אביב-יפו באופן חד-פעמי. 

שימו לב: בעל מקצוע (אדריכל, מהנדס, הנדסאי) אשר קיים בבעלותו כרטיס חכם שהונפק לטובת השימוש במערכת רישוי בנייה מקוון יכול להשתמש באותו הכרטיס למערכת רישוי עסקים מקוון.

 

1. הנפקת הכרטיס

ניתן להנפיק כרטיס חכם באחת משתי החברות המורשות לכך:
• חברת "Comsign"
ההגעה בתיאום מראש בלבד. פרטים נוספים באתר: www.comsign.co.il
• חברת ''Personal Id''
ההגעה בתיאום מראש בלבד. פרטים נוספים באתר: www.personalid.co.il.
מה נדרש להביא ליום הנפקת הכרטיס?
• תעודת זהות + ספח (אם תעודת הזהות הונפקה בשנים 1970 -1983, יש לבדוק את הנושא עם נציג לפני ההגעה)
• רישיון נהיגה או דרכון בתוקף
• צילום רישיון הנהיגה/דרכון + תעודת הזהות, כולל הכתובת המופיעה בספח
• טופס הרשמה וטופס הסכם מנוי מלאים (יש לחתום על הטפסים בנוכחות נציג)


 

2. ביצוע רישום מקוון למערכת לאחר הנפקת הכרטיס החכם

על מנת להשתמש במערכת הרישוי המקוון לעסקים של עיריית תל-אביב-יפו, יש להירשם למערכת עם הכרטיס החכם אשר ברשותכם. הרישום יתבצע בעמדות הרישום למערכת רישוי מקוון, ברחוב אנטוקולסקי 4, תל-אביב-יפו, בניין מספר 2 - חדר המוקד, בימים א'-ה' , בשעות 15:00 -17:00.
ליום הרישום יש להצטייד ברישיון אדריכל/ מהנדס/הנדסאי.
שימו לב: רישום למערכת רישוי מקוון באמצעות כרטיס חכם ניתן לבצע יום לאחר הנפקת הכרטיס בלבד.

{{ pb.phoneBookClient.title }}
{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }} {{ item.extension1.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension1.Value : '' }}

{{ item.phone2.Value }} {{ item.extension2.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension2.Value : '' }}

{{ item.phone3.Value }} {{ item.extension3.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension3.Value : '' }}

{{ item.phone4.Value }} {{ item.extension4.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension4.Value : '' }}

{{ item.phone5.Value }} {{ item.extension5.Value != ''? ', ' + pb.phoneBookClient.shluha + ' ' + item.extension5.Value : '' }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

פקס:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

כתובת:

{{ item.FullAdress.Value }}

קישורים:

{{ note.LinkTitle.Value }}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים: