אגף רישוי עסקים השיק שירות ראשון מסוגו בישראל אשר מאפשר לכלל בעלי העסקים - חדשים וקיימים - לנהל באמצעות האתר העירוני את כל הליך הבקשה לרישיון עסק, בשקיפות מלאה ובצמצום לוחות זמנים לטיפול.
השירות פועל בכל שעות היממה ומאפשר קליטת מסמכים, הזנת תכניות תקינות, מתן שירותים מרחוק ושקיפות מלאה, תוך צמצום לוחות הזמנים, תשלום אגרה וקבלת אישור הגשה.
המערכת החדשה לרישוי מקוון מאפשרת ייעול וקיצור הליכי רישוי וקליטת בקשות באופן דיגיטלי.
ההגשה המקוונת מאפשרת לבעל העסק להגיש את הבקשה ולצפות בסטטוס ובאופן טיפול עורך התכנית שמעסיק בבקשתו, באופן מקוון. בנוסף, כלל המסמכים הקשורים לבקשתו נמצאים לשירותו בכל רגע נתון.
החל ב-1 ליוני 2018 הבקשות מתקבלות באופן מקוון בלבד.
המערכת מיועדת לשימושם של בעלי עסקים ובעלי עניין מטעמם, כגון שותפים, ועורכי תכניות העובדים בשירות בעלי עסקים.
ניתן לצפות בסרטון קצר המציג את המערכת החדשה כאן.