היערכות העירייה בקורונה

הקורונה עדיין כאן. ריכזנו בדף זה את כל ההנחיות והעדכונים העירוניים השוטפים בנושא התמודדות עם נגיף קורונה, כולל פירוט מרכזי הבדיקות החינמיים ונתוני התחלואה בעיר.

עדכונים שחשוב לקרוא

הנחיות מעודכנות

בהתאם להחלטת הממשלה, הצורך בתו הירוק בכניסה לאירועים ולמקומות בוטל.
ניתן להפיק את התו הירוק באתר משרד הבריאות על מנת לדעת אם אתם מחוסנים או מחלימים. תעודת קורונה יכולה לסייע בכניסה למקומות בחו"ל.
בלחיצה כאן תוכלו להפיק בקלות את שניהם:
https://corona.health.gov.il/green-pass

איך להפיק תו ירוק?
באתר הרמזור (אפשר להדפיס את התו),
באפליקציית הרמזור (Google Play, App Store),
בעמדות השירות העצמי הפרוסות ברחבי הארץ (לצפייה במפת העמדות),
או דרך נציגי מוקד קול הבריאות במספר 5400*

- הגבלות מתעדכנות על כניסה ויציאה מישראל - כל המידע המתעדכן באתר משרד הבריאות בלחיצה כאן.

בדיקות קורונה

עיריית תל אביב-יפו ופיקוד העורף מפעילים מרכז בדיקות קורונה בסמוך לבית אריאלה (במקום כיכר רבין) אשר פועל 7 ימים בשבוע. בנוסף, פועלות עמדות בדיקת קורונה (אנטיגן ו-PCR) נוספות במיקומים משתנים ברחבי העיר מעת לעת, וכך גם של קופות החולים השונות.
לחצו כאן לצפייה בשעות פעילות עמדות הקורונה העירוניות ומידע נוסף אודות בדיקות קורונה בעיר.

החיסון לקורונה

קבלת החיסון

את החיסון ניתן לקבל בקופות החולים כללית, מאוחדת, לאומית ומכבי. החיסונים ניתנים לפי קריטריונים אשר נקבעו על ידי משרד הבריאות.

מידע על התחסנות בקופות החולים ניתן למצוא באתרים הבאים:

משרד הבריאות.

- בית החולים איכילוב.

שירותי בריאות כללית.

קופת חולים מכבי.

קופת חולים מאוחדת.

קופת חולים לאומית.


בני נוער בגילים 17-12 יכולים להתחסן לבד - עם ייפוי כוח של ההורים וצילום ת.ז וספח של ההורים.
להורדת טופס ייפוי כוח: https://bit.ly/3AeNtiB

חניה ותחבורה ציבורית

התחבורה הציבורית פועלת באופן מלא וללא הגבלות.

שימו לב:


נעים בסופ"ש

"נעים בסופ"ש" פועל כרגיל >>

מיזם "נעים בסופ"ש" זמין בערים גבעתיים, יהוד-מונוסון, קריית אונו, רמת השרון, שוהם ותל אביב-יפו. 
לשירות עומדים בכוננות כלי רכב נגישים עם מעלון עבור אנשים עם מוגבלות, בהם ניתן ליסוע בתיאום מול המוקד הטלפוני 106+.

תמיכה וסיוע לתושבים

>> קווי חירום וסיוע לנפגעי אלימות במשפחה - לפרטים נוספים ויצירת קשר

>> תכנית לתמיכה נפשית טלפונית בתקופת הקורונה - לפרטים נוספים ויצירת קשר


לכל שאלה או בקשה לסיוע ניתן לפנות בטלפון למוקד 106+ במספר 9600* או באמצעות אפליקציית 106+.

מינהל השירותים החברתיים בעירייה מפעיל רשת התנדבות עירונית, לשם יצירת קשר טלפוני עם התושבים במטרה להפחית בדידות, לאיתור צרכים בקרב התושבים ולסיוע באספקתם ככל הניתן.

אם ברצונכם להתנדב - צרו קשר עם מחלקת ההתנדבות שלנו בטלפון 03-7240944 / 03-7240939 / 03-7240938 או בדואר אלקטרוני: jaffe_u@mail.tel-aviv.gov.il.


הגיל השלישי

מוקדי סיוע לאזרחים ותיקים:

  • המוקד לאזרחים ותיקים - המשרד לשוויון חברתי 8840 *
  • המרכז הרפואי לאלצהיימר 03-5599333
  • עמותת עמדא (לחולי דמנציה, אלצהיימר ומחלות דומות בישראל) -  8889*
  • מרכז ציפורה פריד - לאנשים עם דמנציה 073-3956807
  • מוקד ביטוח לאומי לאזרחים ותיקים - 9696*
  • ניצולי שואה פניה לקבלת מענה 5105*
  • רעות - מרכז מידע בכל הסוגיות הקשורות בטיפול בקשישים 1-700-700-204 
  • פרויקט "מילה טובה" - שמירה על קשר טלפוני לצורך הפגת הבדידות ומתן מענה לצרכים נוספים. בואו להתנדב למען הוותיקים - לקריאה בהרחבה
  •  מערך סיוע טכנולוגי - פרויקט "מתחברים" - התקשרו למספר 055-2750238 או שלחו את המילה "עזרה".
    לסיוע טכנולוגי בשפה הערבית התקשרו 055-2750239 או שלחו את המילה "مساعده"
  •  סיוע משפטי לאזרחים ותיקים - "יד ריבה" - 02-6444569
  •  רכישת ארוחות מבושלות - מוקד טלפוני במספר 8050*(מוקד ארצי), או 3683* (ייעודי לתושבי תל אביב-יפו).
    מענה בין השעות: 08:00 – 16:00. שירות מכירת הארוחות באופן פרטי לתושבים וותיקים באמצעות קייטרינג "מבושלת". כל אזרח וותיק תושב העיר זכאי לרכוש באופן ישיר ארוחות דרך חברת "מבושלת" בעלות של 20.20 ₪ לארוחה, יש להזמין מינימום 7 ארוחות בכל הזמנה. 
    בנוסף, יש אפשרות לרכוש באופן פרטי ארוחות של חברת "גורמה" בעלות של 23.30 ₪. המכירה מתבצעת בשלושה מועדונים לאזרחים וותיקים, כמפורט להלן:

- מועדון מיטשל (במרכז העיר): ימים א' + ה', בין השעות 13:00-09:00

- מועדון "גונדה" (בשכונת יד אליהו): יום א' בין 12:00-09:00; יום ד' בין 13:00-09:00

- מרכז כפר שלם: ימים ב' + ד', בין השעות 13:20-09:00



הורים לילדים

ילד הנדרש להיכנס לבידוד זקוק להשגחת הורה אחד שיידרש להכינס איתו לבידוד. המשמעות - ילד בבידוד שחלה אך טרם פיתח סימפטומים, עלול להדביק את ההורה המשגיח. זו הסיבה שההורה המשגיח חייב להיות גם הוא בבידוד, כדי לא להדביק אחרים מקרב בני הבית או המרחב הציבורי. להנחיות הבידוד לחצו כאן 

תמיכה במשפחות עם צרכים מיוחדים

אנו ערים לאתגרים שתושבים ומשפחות עם מוגבלות נאלצים להתמודד איתם עם השינויים הרבים בתקופה זו. אנו שומרים על קשר עם המשפחות ובעלי הצרכים המיוחדים באמצעים דיגיטליים מגוונים.

מוזמנים ליצור אתנו קשר ולהישאר מעודכנים בקבוצת הפייסבוק המיוחדים.ות של תל אביב-יפו

 

הסברה למבקשי מקלט

רשות האוכלוסין וההגירה והמרכז להגירה בינלאומית CIMI מעמידים בפני ציבור העובדים הזרים בישראל מוקד טלפוני לשאלות ולפניות עובדים. שעות פעילות המוקד הן בימים א'-ה' בשעות: 16:00-8:00, בטלפון 1-700-707-889.

חינוך

מערכת החינוך בתל אביב-יפו נמצאת בפעילות מלאה, בהתאם להנחיות משרדי הבריאות והחינוך.

לחצו כאן לעדכוני קורונה במסגרות החינוך העירוניות.


>> לכל הנחיות משרד החינוך - לחצו כאן

טיפות חלב

טיפות החלב בעיר פועלות על פי הנחיות משרד הבריאות, למתן שירותי רפואה מונעת לתינוקות ופעוטות.
במטרה לאפשר מתן שירות בטוח, במגבלות הקורונה, אנא הישמעו להנחיות הבאות:
  • הקפידו על מתן כל החיסונים במועדם. חיסנת - הגנת.
  • אין להיכנס לתחנת טיפת חלב אם יש סימני תחלואה, כגון חום או שיעול, או אם יש חובת בידוד.
  • בכל תחנות טיפת חלב חלה חובת חבישת מסכה, עם כיסוי הפה והאף.​
למידע נוסף על טיפות החלב בעיר לחצו כאן.​

גינות ציבוריות וגני שעשועים

הגינות הציבוריות והפארקים פתוחים לשימוש הציבור כרגיל.

מידע והקלות לבעלי עסקים

  • אירועים ומקומות בילוי - פועלים כרגיל ללא הגבלות.
  • מקומות עבודה - מותרת הפעלת כלל מקומות העבודה.

לכל הנחיות הקורונה והתו הירוק לעסקים - לחצו כאן >>
בשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-7244600 או בדוא"ל 
asakim@tel-aviv.gov.il


דוחות קורונה

למידע ולתשלום דוחות מינהליים (דוחות קורונה) שניתנו בתחומי העיר תל אביב-יפו, לחצו כאן.

אם ברצונכם להגיש בקשה לביטול דוח (הודעת תשלום קנס) עליכם לפנות אלינו באופן מקוון או בכתב תוך 30 ימים מיום קבלת הדוח.

>> למידע נוסף בנושא בקשה לביטול דוחות קורונה.

חופים

החופים פתוחים לרחצה כרגיל.

להנחיות על הרחצה ופירוט שעות פעילות החופים לחצו כאן.

{{ que.questionsClient.title }}

{{ pb.phoneBookClient.title }}

{{item.headerStr}}

{{ item.LinkTitle.Value }}

{{item.Manager.Caption}}:

{{item.Manager_position.Caption}}:

{{item.phone1.Caption}}:

{{ item.phone1.Value }}

{{item.phone2.Caption}}:

{{ item.phone2.Value }}

{{item.phoneHours.Caption}}:

{{item.calculatedFax.Caption}}:

{{item.FullAdress.Caption}}:

{{item.addresscomments.Caption}}:

{{item.officeHours.Caption}}:

{{item.postAddress.Caption}}:

{{item.email.Caption}}:

{{item.messages.Caption}}:

{{item.Website.Caption}}:

{{item.DirectForm.Caption}}:

{{item.longURL.Caption}}:

שירותי המרכז:

{{ item.servicesProvided.Value }}

טפסים מקוונים:

{{item.AccessibilityCoordinator.Caption}}:

{{item.CoordinatorPhone.Caption}}:

{{item.CoordinatorEmail.Caption}}:

{{item.Accessibility.Caption}}:

{{item.accessibilitysetting.Caption}}:

{{item.AccessibilityNotes.Caption}}:

חזרה לתחילת העמוד